تبدیل پایان نامه به مقاله ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۴:۱۹ +۰۰:۰۰

تبدیل پایان نامه به مقاله

بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دفاع از پایان نامه خود باید یک یا دو مقاله را به دانشگاه ارائه دهند. برای چاپ مقاله در مجلات خارجی نیاز به تبدیل پایان نامه به مقاله است. در تبدیل پایان نامه به مقاله پژوهشگر باید علاوه بر خلاصه سازی مطالب، در برخی موارد تغییراتی در سبک نگارش ایجاد کند. در پایان نامه محدودیت خاصی در نگارش و جمله بندی و تعداد کلمات وجود ندارد اما در مقاله باید با کمترین تعداد کلمات، یافته‌های پژوهش گزارش گردد.

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر با بهره گیری از همکاران پژوهشگر در تمامی رشته‌های دانشگاهی، آماده ارائه خدمات مرتبط با تبدیل پایان نامه به مقاله می‌باشد. باتوجه به درخواست دانشجویان، امکان استخراج یک مقاله یا بیشتر از پایان نامه وجود دارد. البته موضوع پایان نامه و تعداد متغیرهای موجود در آن و همچنین کیفیت نگارش نقشی تعیین کننده در تعداد مقالات خواهد داشت. در ادامه با خدمات موسسه نیتیو پیپر در زمینه تبدیل پایان نامه به مقاله بیشتر آشنا خواهید شد.

تبدیل پایان نامه به مقاله

فرایند و خدمات مرتبط با تبدیل پایان نامه به مقاله

فرایند تبدیل پایان نامه به مقاله در موسسه نیتیو پیپر به این صورت است که پس از ارسال پایان نامه به موسسه، پژوهشگران حاضر در موسسه با توجه به موضوع پایان نامه، آن را به یکی از پژوهشگرانی که در آن رشته تخصص دارند ارسال می‌کنند. پس از تبدیل پایان نامه به مقاله کیفیت مقالات استخراج شده توسط همکاران ما مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که نیاز به انجام اصلاحاتی باشد مقاله مجدداً به پژوهشگر مربوطه ارسال می‌‌شود و پس از انجام اصلاحات مقاله نهایی به دانشجو تحویل داده می‌شود.

قابل ذکر است که دانشجو و اساتید راهنما و مشاور وی هم می‌توانند مقاله را بررسی نمایند و در صورتی که اصلاحات نیاز باشد یا با اعمال تغییراتی کیفیت مقاله بهتر می‌شود، مقاله مجدداً توسط موسسه بررسی می‌شود و اصلاحات و تغییرات مورد نظر بر روی آن اعمال می‌شود. نکته مهمی که دانشجو و اساتید گرامی باید در نظر داشته باشند این است که کیفیت مقاله نهایی ارتباط مستقیم با کیفیت پایان نامه نگارش شده دارد.

رشته‌های تحت پوشش در تبدیل پایان نامه به مقاله

موسسه نیتیو پیپر افتخار همکاری با پژوهشگران برجسته در تمامی رشته‌های دانشگاهی را دارد. همین عامل سبب شده است که امکان ارائه خدمات مرتبط با استخراج مقاله از پایان نامه در تمامی رشته‌ها وجود داشته باشد. رشته‌های اصلی تحت پوشش عبارتند از:

– تبدیل پایان نامه به مقاله در تمامی رشته‌های علوم انسانی

– تبدیل پایان نامه به مقاله در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی

– تبدیل پایان نامه به مقاله در رشته‌های پزشکی و حوزه سلامت

– تبدیل پایان نامه به مقاله در رشته‌های هنر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه تبدیل پایان‌نامه به مقاله استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه تبدیل پایان نامه ارشد و دکتری به مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد