انجام فرمت بندی مقاله ISI و اسکوپوس ۱۳۹۸-۱۱-۸ ۱۱:۴۹:۴۷ +۰۰:۰۰

انجام فرمت بندی مقاله ISI و اسکوپوس

موسسه نیتیو پیپر آماده انجام فرمت بندی مقاله برای مجلات ISI و اسکوپوس و همچنین مقالات پاب مد و علمی پژوهشی داخلی می‌‌باشد. اگرچه مقالات پژوهشی تقریباً در تمامی رشته‌ها و در تمامی مجلات به یک فرمت مشابه و مشترک رسیده‌اند، با این حال هنوز هم تفاوت‌های جزئی بسیاری در این موضوع وجود دارد. در فرمت بندی باید به این نکته توجه کرد که مجله به صورت کلی از کدام شیوه رفرنس نویسی و فرمت بندی استفاده می‌کند و چه تغییرات جزئی در آن ایجاد کرده است. با سایت ترجمه تخصصی مقاله نیتیو پیپر همراه باشید.

درخواست انجام فرمت بندی مقاله خود را دارید؟ کلیک کنید

برای مثال در علوم انسانی به خصوص رشته‌های علوم رفتاری و روانشناسی اکثر مجلات از روش APA استفاده می‌کنند. دستورالعمل APA نحوه نگارش عنوان، چکیده، کلیدواژه‌ها، مقدمه، روش‌ها، یافته‌ها، بحث و نتیجه‌گیری، تشکر و قدردانی، فرنس‌ها و حتی نحوه طراحی جداول و نمودارها را شرح داده است. سایر دستورالعمل‌ها نیز با جزئیات کامل نحوه نگارش هر بخش از مقاله و نحوه فرمت بندی آن را توضیح داده‌اند که معمولاً در توضیحات مجله به شیوه مورد استفاده مجله اشاره می‌شود. با این حال هر مجله خود نیز استانداردهایی دارد که باید در فرمت بندی نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر آماده فرمت بندی مقاله نهایی شما با بالاترین کیفیت هستند. این فرمت بندی براساس دستورالعمل‌های مجله‌ای که قصد سابمیت مقاله خود در آن را دارید انجام می‌گیرد. قابل ذکر است که در صورت تغییر مجله ممکن است نیاز به فرمت بندی جدیدی برای مقاله باشد. البته در صورتی که مقاله در بار نخست به خوبی فرمت بندی شود و مجله‌های انتخابی بعدی نیز از شیوه مشابه مجله اول استفاده نمایند در فرمت بندی‌های بعدی حجم کار به صورت محسوسی کاهش خواهد داشت.

انجام فرمت بندی مقاله ISI و اسکوپوس

رشته‌های تحت پوشش در انجام فرمت بندی مقاله

موسسه نیتیو پیپر هم اکنون با پژوهشگرانی همکاری دارد که در رشته‌های مختلف علمی مقالاتی را در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس به چاپ رسانده‌اند. تسلط این پژوهشگران بر فرمت بندی مقاله و همچنین توانایی آن‌ها در کار با نرم افزارهای فرمت بندی و رفرنس نویسی، باعث ارائه بالاترین کیفیت فرمت بندی برای مجلات مختلف شده است. رشته‌های تحت پوشش در انجام فرمت بندی مقاله عبارتند از:

– انجام فرمت بندی مقاله در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی

– انجام فرمت بندی مقاله در رشته‌های پرستاری و مامایی

– انجام فرمت بندی مقاله در سایر رشته‌های حوزه سلامت مانند بهداشت و آمار زیستی

– انجام فرمت بندی مقاله در رشته‌های روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی

– انجام فرمت بندی مقاله در رشته‌های مدیریت، اقتصاد و حسابداری

– انجام فرمت بندی مقاله در سایر رشته‌‌های علوم انسانی

– انجام فرمت بندی مقاله در تمامی رشته‌های فنی و مهندسی

– انجام فرمت بندی مقاله در رشته‌های هنر و معماری

– و فرمت بندی مقاله در تمامی حوزه‌های علمی دیگر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه انجام فرمت بندی مقاله استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه فرمت بندی مقاله کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد