استخراج کتاب از پایان نامه ۱۳۹۸-۹-۵ ۲۰:۱۳:۱۴ +۰۰:۰۰

استخراج کتاب از پایان نامه

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند پس از به اتمام رساندن پایان نامه خود و دفاع از آن، نتایج و یافته‌های خود را در قالب مقاله یا کتاب منتشر کنند. استخراج کتاب از پایان نامه نخستین گام در تبدیل محتوای یک پایان نامه به کتاب است. به دلیل اینکه نمی‌توان کل پایان نامه را به صورت کتاب چاپ کرد و باید قسمت‌هایی از آن گزینش شود، استفاده از دانش یک پژوهشگر و استاد در رشته مربوطه برای استخراج بسیار ضروری است.

همکاران ما در موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر ضمن همکاری با اساتید و پژوهشگران برجسته رشته‌های علمی مختلف، آمادگی دارند در فرایند استخراج کتاب از پایان نامه به دانشجویان و اساتید مشاوره‌ها و خدمات لازم را ارائه دهند. قابل ذکر است که به دلیل همکاری این موسسه با ناشرین مختلف، امکان ارائه پکیج کامل خدمات مرتبط با چاپ کتاب با کمترین هزینه وجود دارد. در ادامه با خدمات ما در زمینه استخراج کتاب از پایان نامه آشنا خواهید شد.

استخراج کتاب از پایان نامه

خدمات مرتبط با استخراج کتاب از پایان نامه

در زمینه استخراج کتاب از پایان نامه چندین مرحله و گام وجود دارد. مهم‌ترین بخش این فرایند به صورت خلاصه سازی و تدوین پایان نامه در قالب یک کتاب است. برای این منظور پایان نامه به یکی از اساتید رشته مربوطه ارسال می‌گردد تا ضمن مطالعه دقیق پایان نامه، بخش‌هایی را که می‌توان در کتاب مورد استفاده قرار داد را مشخص نماید. کتاب استخراج شده توسط متقاضی و همچنین ویراستاران موسسه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید محتوا و شکل کتاب، کار نهایی به دانشجو یا استاد مربوطه تحویل داده می‌شود.

همچنین در صورت درخواست دانشجویان و اساتید محترم، موسسه نیتیو پیپر آمادگی دارد با کمترین هزینه و در کمترین زمان، در سایر بخش‌های چاپ کتاب نیز خدمات کاملی ارائه دهد. این بخش‌ها می‌توانند شامل طراحی جلد کتاب، ویراستاری محتوایی و نگارشی کتاب، صفحه آرایی، اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه ملی و خانه کتاب و چاپ و صحافی باشند.

در صورتی که دانشجویان و اساتید درخواست طی کردن تمامی مراحل چاپ کتاب در موسسه نیتیو پیپر را داشته باشند می‌توانند از تخفیف‌های موسسه استفاده نمایند که در این صورت هزینه چاپ کتاب برای متقاضیان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. دلیل این کاهش هزینه همکاری موسسه نیتیو پیپر با انتشارات مختلف و ارائه تعداد زیادی کتاب در ماه به این انتشارات است که سبب کاهش هزینه تمام شده برای متقاضیان خواهد شد.

استخراج کتاب از پایان نامه

رشته‌های تحت پوشش در استخراج کتاب از پایان نامه

موسسه نیتیو پیپر با اساتید رشته‌های مختلف همکاری نزدیکی دارد و به همین دلیل آماده ارائه خدمات مرتبط با استخراج کتاب از پایان نامه در تمامی رشته‌های دانشگاهی و همچنین تمامی گرایش‌ها می‌باشد. رشته‌های تحت پوشش عبارتند از:

– استخراج کتاب از پایان نامه در رشته‌های علوم انسانی

– استخراج کتاب از پایان نامه در رشته‌های فنی و مهندسی

– استخراج کتاب از پایان نامه در رشته‌های پزشکی و حوزه سلامت

– استخراج کتاب از پایان نامه در رشته‌های هنر

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه استخراج کتاب از پایان نامه استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمت ما در زمینه استخراج کتاب از پایان نامه کافی است با ایمیل، شماره تماس یا آدرس ما در تلگرام ارتباط برقرار کنید. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.