سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۳:۰۷ +۰۰:۰۰

سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر به صورت تخصصی بر روی ارائه باکیفیت‌ترین ترجمه به جامعه دانشگاهی به خصوص دانشجویان و اساتید تمرکز کرده است. بنابراین این موسسه آماده قبول سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو به هر زبانی و در هر رشته‌ای می‌باشد. ترجمه ارائه شده توسط این موسسه می‌تواند برای ارسال مقاله به مجلات معتبر ISI و اسکوپوس و همچنین سایر کاربردهای علمی و دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

به دلیل همکاری موسسه نیتیو پیپر با جمعی از برجسته‌ترین پژوهشگران هر رشته که تسلط کاملی به زبان‌های دیگر به خصوص زبان انگلیسی دارند و همچنین تحصیل یا تدریس این همکاران در دانشگاه‌های برجسته دنیا، امکان ارائه بهترین کیفیت ترجمه به متقاضیان فراهم شده است. همچنین استفاده موسسه از یک فرایند نظارتی دقیق و مرحله به مرحله باعث افزایش کیفیت ترجمه‌ها و کاهش خطاهای احتمالی شده است.

سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو

خدمات مرتبط با سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو

برای سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو باید ابتدا تمام یا بخشی از متن مورد نظر خود را به موسسه نیتیو پیپر ارسال نمایید. همکاران ما در موسسه ضمن بررسی موضوع متن و رشته تخصصی مورد نظر، آن را به همکاران رشته مربوطه ارجاع خواهند داد تا زمان و هزینه انجام کار برآورد گردد. پس از توافق با متقاضی درباره زمان و هزینه، ترجمه کار به سرعت آغاز می‌گردد. قابل ذکر است که کل فرایند ارزیابی و اطلاع دادن آن به دانشجو حداکثر یک روز زمان خواهد برد.

پس از انجام ترجمه توسط همکار، متن به ویراستاران اصلی موسسه ارسال می‌گردد. وظیفه این ویراستاران تطابق متن اصلی با متن ترجمه است. در این مرحله اگر اصلاحاتی بر ترجمه وارد باشد بر روی آن کامنت گذاری شده و دوباره به همکار مترجم ارسال می‌گردد. پس از رفع اصلاحات توسط مترجم، متن آماده شده نهایی به دانشجو یا استاد ارائه می‌گردد.

در این مرحله دانشجو یا استاد نیز می‌توانند در یک بازه زمانی ده روزه کار را مورد مطالعه قرار دهند. در صورتی که نیاز به اعمال تغییراتی در ترجمه باشد موارد مورد نظر توسط مترجمین موسسه و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برطرف خواهند شد. قابل ذکر است که مسئول نهایی ترجمه انجام شده موسسه نیتیو پیپر خواهد بود و این موسسه تا آخرین مرحله انجام کار کیفیت متن ترجمه را تضمین می‌کند و هرگونه مشکلی توسط موسسه برطرف خواهد شد.

سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه سفارش ترجمه تخصصی و نیتیو استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد

همچنین می‌توانید از فرم زیر برای ثبت سفارش استفاده کنید.