قیمت ترجمه کتاب ۱۳۹۸-۹-۲۵ ۱۵:۲۵:۲۵ +۰۰:۰۰

قیمت ترجمه کتاب

یکی از خدمات قابل ارائه در موسسه نیتیو پیپر ترجمه کتاب است. مهم‌ترین نکته در این زمینه قیمت ترجمه کتاب است. به دلیل حجم زیاد اکثر کتاب‌ها بیشتر دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در زمینه قیمت ترجمه کتاب با مشکل تامین هزینه روبرو می‌شوند. موسسه نیتیو پیپر به دلیل همکاری با مترجمین برجسته در تمامی حوزه‌ها، بهترین کیفیت ترجمه را با پایین‌ترین هزینه به متقاضیان ارائه می‌دهد. در ادامه با خدمات ما در زمینه ترجمه کتاب بیشتر آشنا خواهید شد.

عوامل موثر در تعیین قیمت ترجمه کتاب

در تعین قیمت ترجمه کتاب عوامل مختلفی اثرگذار است. در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهد شد و توضیحاتی درباره اثرگذاری آن بر روی هزینه نهایی کتاب ترجمه شده ارائه خواهد شد:

  • حجم کتاب: یکی از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت ترجمه کتاب حجم کتاب است. هم اکنون کتاب‌هایی با حجم ۶۰ الی ۷۰ صفحه تا ۶۰۰ الی ۷۰۰ صفحه در بازار موجود است. کتاب‌هایی با حجم کمتر یا بیشتر از این میزان درصد بسیار کمی را تشکیل می‌دهند. طبیعی است که با افزایش صفحات کتاب و تعداد کلمات آن، هزینه و قیمت ترجمه کتاب نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین سعی نمایید در انتخاب کتاب خود بسیار دقت نمایید چرا که ممکن است با تغییر کتاب و انتخاب کتابی دیگر به میزان قابل توجهی از هزینه خود بکاهید.
  • حوزه موضوعی کتاب: به صورت کلی کتاب‌هایی که محتوای تخصصی‌تری دارند هزینه ترجمه بالاتری دارند. برای مثال کتابی که در زمینه بازاریابی ترجمه می‌شود هزینه به مراتب پایین‌تری از یک کتاب که در زمینه طراحی صنعتی هواپیما باشد خواهد داشت. بنابراین باید به موضوع انتخابی خود دقت نمایید و سعی نمایید کتاب‌های عمومی‌تری برای ترجمه انتخاب نمایید.
  • دشواری یا آسانی زبان کتاب: اگر کتاب انتخابی شما توسط یک انگلیسی نیتیو نوشته شده باشد زبان به مراتب آسانی خواهد داشت. در مقابل نویسندگانی که انگلیسی زبان دوم آن‌ها است در نگارش کتاب لغات و ترکیبات بسیار پیچیده‌تری را مورد استفاده قرار می‌دهند. بنابراین اگر کتاب شما برای مثال توسط یک ژاپنی و به زبان انگلیسی نگارش شده باشد، در ترجمه آن زمان و هزینه بیشتری مصرف خواهد شد. توصیه ما این است که در انتخاب کتاب خود حتماً دقت نمایید که نویسنده آن یک انگلیسی نیتیو باشد. همچنین تجربه نشان داده است که نویسندگان آمریکایی از نویسندگان کشور انگلیس زبان ساده‌تری را در کتاب‌ها و تالیفات خود به کار می‌برند.
  • کیفیت ترجمه: هم اکنون در بازار ترجمه ایران ترجمه‌هایی با کیفیت‌های مختلف ارائه می‌شود که بر روی قیمت ترجمه کتاب اثرگذار خواهند بود. در موسسه نیتیو پیپر سه سطح ترجمه شامل ترجمه طلایی، ترجمه نقره‌ای و ترجمه برنزی قابل ارائه است. در زمینه ترجمه کتاب توصیه ما استفاده از ترجمه طلایی برای کتاب‌های بسیار تخصصی و یا ترجمه نقره‌ای برای کتاب‌های عمومی‌تر است.

قیمت ترجمه کتاب

سایر خدمات مرتبط با ترجمه کتاب

  • همکاری در معرفی کتاب برای ترجمه
  • ارائه خدمات کامل ترجمه کتاب با کیفیت‌های مختلف
  • همکاری در چاپ کتاب ترجمه شده توسط ناشر معتبر
  • امکان همکاری در تامین هزینه ترجمه کتاب
  • ارائه خدمات ویراستاری کتاب پس از ترجمه اولیه
  • اخذ مجوز رسمی از ناشر و نویسنده اصلی کتاب خارجی
  • امکان انتشار الکترونیکی کتاب‌های ترجمه شده پس از چاپ

محاسبه آنلاین قیمت ترجمه کتاب

موسسه نیتیو پیپر بخش محاسبه آنلاین هزینه ترجمه را در وب سایت خود طراحی کرده است. در این بخش می‌توانید با وارد کردن تعداد کلمات کتاب خود و همچنین انتخاب کیفیت ترجمه مورد نظر خود، هزینه نهایی ترجمه خود را با دقت بسیار بالا دریافت نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ترجمه کتاب و هزینه‌های آن می‌توانید با همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر تماس بگیرید.