ترجمه مقاله و چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۳۳:۳۲ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه

تقریباً تمامی دانشجویان مقطع دکتری در رشته‌های دانشگاهی مختلف الزام دارند تا برای فارغ التحصیلی اقدام به چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه نمایند. منظور از چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه این است که دانشجویان این مقطع می‌بایست بعد از اتمام پایان‌نامه خود و اخذ آخرین اصلاحات و داوری‌ها یا بعد از دفاع پایان‌نامه، مقاله یا مقالاتی از پایان‌نامه دکترای خود استخراج نموده و در مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ و نشر نمایند. نیتیو پیپر به آندسته از دانشجویان مقطع دکتری که در نظر دارند از پایان نامه خود مقاله‌ای مستخرج نموده و به چاپ و نشر در مجلات علمی بپردازند خدمات کاربردی و تخصصی ارایه می‌نماید.

خدمات نیتیو پیپر برای ترجمه مقاله و چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه

نیتیو پیپر، با برای چاپ مقاله دانشجویان دکتری خدمات متنوعی را ارایه می‌نماید که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

۱- تبدیل پایان نامه دکتری به مقاله.

کار نگارش پایان نامه با تبدیل آن به مقاله دو امر متفاوت هستند. فورمت یک مقاله در مقایسه با فورمت پایان‌نامه تفاوت‌های ریز و درشت زیادی دارد و لازم است اطلاعات بسیار جامع و کاملی در اینباره دانشجویان کسب نمایند. همکاران ما در نیتیو پیپر با داشتن تجارب زیاد در حیطه تبدیل پایان نامه به مقاله به اندسته از دانشجویانی که متقاضی تبدیل پایان نامه به مقاله می‌باشند، خدمات خود را ارایه می‌نماید. بی‌شک، تبدیل پایان نامه به مقاله امری علمی و تخصصی است و برعکس تصور عموم که آن را کاری ساده می‌انگارند، کاری علمی و بسیار باجزییات است. خطر انتشار سالامی و حجم دهنده و مخاطرات دیگر در تبدیل پایان نامه به مقاله امکان دارد چاپ مقاله را با مشکلاتی عدیده مواجه نماید.

۲- معرفی مجلات مناسب برای چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه

بعد از استخراج مقاله از پایان نامه نوبت به معرفی مجلات می‌رسد. در صورتیکه همکاران ما در موسسه نیتیو پیپر اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه کنند، انتخاب مجله قبل از استخراج مقاله صورت می‌گیرد تا اینکه بدون فوت وقت مقاله بر اساس شرایط و ضوابط آن مجله استخراج گردد و زمان و هزینه و انرژی زیادی صرفه‌جویی شود. همانطور که می‌دانید هر مجله‌ای برای چاپ مقالات شرایط خاص خود را دارند. تعداد کلمه، تعداد نمودارها، جداول و تصاویر، تعداد رفرنس‌ها، فورمت بندی خاص مقاله جزو شرایطی است که می‌توان حین استخراج مقاله از پایان نامه به آنها توجه نمود.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه

۳- ترجمه نیتیو برای چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه

انجام ترجمه تخصصی مقاله یکی از اصول اساسی در فرآیند چاپ مقاله است. هنگام استخراج مقاله توسط همکاران ما، بحث توجه به واژگان تخصصی و معادل آنها در بالاترین میزان آن انجام می‌شود و در حین ترجمه مترجم در صورتی که نیازمند استفاده از یک کمله تخصصی باشد، به راحتی می‌تواند از پانویس‌های مقاله استفاده نماید تا در نهایت کاری با کیفیت بسیار بالا را ارایه دهد. موسسه نیتیو پیپر در آغاز با هدف ترجمه نیتیو مقالات شروع به کار کرده است و تاکنون موفق شده است همکاران مترجم زیادی با سطح توانایی بالا برای انجام ترجمه در کنار خود داشته باشد.

۴- نگارش کارولتر و انجام ارسال و سابمیت مقاله

نگارش کاورلتر حین سابمیت مقاله یک ضرورت است. کاورلتر ویترین مقاله شماست و هرچقدر جذابتر و منسجمتر نوشته شود احتمال و امکان بررسی مقاله شما را از سوی سردبیر مجله و سرعت بحشیدن به اعلام نتیجه اولیه داوری بیشتر می‌کند.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین، برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد.