ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE ۱۳۹۸-۹-۱۹ ۱۳:۲۹:۴۲ +۰۰:۰۰

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE

پایگاه‌های علمی متفاوتی در دنیا برای نمایه‌سازی مجلات وجود دارد و یکی از مهمترین‌ آنها پایگاه IEEE می‌باشد. ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE عمدتاً برای رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر امکانپذیر است و می‌توان گفت این پایگاه، یک پایگاه علمی اختصاصی برای این رشته‌هاست. از اینرو، دانشجویان و پژوهشگرانی که در رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر به انجام پژوهش و تحصیل می‌‌پردازند معمولاً IEEE را به عنوان اولین اولویت خود برای پذیرش و چاپ مقاله انتخاب می‌کنند. موسسه نیتیو پیپر برای ارایه هرچه بهتر خدمات چاپ مقاله در این پایگاه به بررسی همه جانبه آن و مجلات نمایه شده در این پایگاه پرداخته است و در گذشته و هم اکنون در فرآیند چاپ مقاله در مجلات این پایگاه فعالیت‌های موفقیت آمیز زیادی داشته است. برای آشنایی با خدمات چاپ مقاله در IEEE با نیتیو پیپر همراه باشید.

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه‌های مختلف

موسسه نیتیو پیپر توانسته است تاکنون در فرآیند چاپ مقالات در پایگاه IEEE به دانشجویان و پژوهشگران خدمات مهمی ارایه نماید که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه ناحیه‌بندی و بازیافت اثر انگشت
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه شناسایی پارامترهای ژنراتور سنکرون
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه تصدیق هویت گوینده توسط کامپیوتر
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه شناسایی پارامترهای ژنراتور سنکرون
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه آشکارسازی بی‌درنگ عیوب بافتی پارچه
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه شبیه سازی سیستم اتوپایلوت دیجیتال
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه سنجش از دور گازها با استفاده از لیزر
  • ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در حیطه ترکیب طبقه‌بندها با تاکید بر گوناگونی آنها

ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE

خدمات ترجمه مقاله و چاپ مقاله در IEEE در موسسه نیتیو پیپر

۱- ارایه اطلاعات جامع در باره مجلات و کمک در انتخاب مجله مناسب

قبل از اینکه مجله‌ای برای چاپ مقاله انتخاب شود می‌بایست جنبه‌های مختلفی را در نظر گرفت. برای مثال، ضریب پذیرش مجله در سال چقدر است؟ این ضریب نشان می‌دهد ار تعداد مقالاتی که در طول یکسال به مجله ارسال می‌گردد چند درصد آنها در نهایت پذیرش می‌شوند؟ برخی مجلات با توجه به سیاست کاری‌شان کلاً تعداد مقالات بسیار کمی در طول سال پذیرش می‌کنند و باید این جنبه را در نظر گرفت. همچنین، میانگین مدت زمان داوری مجله چقدر است؟ آیا هزینه‌ای برای چاپ دریافت می‌کند؟ در چه حیطه‌هایی به چاپ مقاله می‌پردازد و دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار. 

۲- ترجمه تخصصی و فرمت‌بندی مقاله

هر مجله‌ای برای خود دستورالعملی در زمان چاپ دارد که مولفین ملزم هستند آن دستورالعمل را رعایت کنند. البته برخی مجلات نیز وجود دارند که حین سابمیت اولیه حساسیتی نسبت به فورمت و ساختار مقاله ارسالی ندارند. همچنین، ترجمه تخصص متن مقاله بسیار حائز اهمیت است و می‌توان گفت که درصد بالایی از میزان پذیرش یک مقاله را کیفیت ترجمه آن تبیین می‌کند. 

۳- سابمیت و نگارش کاورلتر برای مقاله

هم اکنون بسیاری از مجلات سیستم آنلاین سابمیت مقاله دارند و نمی‌توان مقاله را مانند گذشته از طریق یک آدرس ایمیل به مجلات فرستاد. به این منظور، ایجاد پنل اختصاصی برای مولف (نویسنده مسئول) الزامی است. همچنین، در کنار ارسال فایل اصلی مقاله، نگارش کاورلتر نیز یکی از الزامات بسیاری از مجلات است که می‌بایست به آن توجه نمود. معمولاً دیده شده است که پژوهشگران به جای نگارش کاورلتر بخشی از چکیده مقاله را به همراه فایل اصلی مقاله ارسال می‌کنند که همین کار غیرحرفه‌ای باعث می‌شود مقاله آنها ریجکت شود. باید توجه داشت، تمامی فایل‌های ارسالی توسط سردبیر مجله مشاهده می‌شوند و هرگونه عدم توجه به جزییات و انجام یک کار غیرحرفه‌ای یک امتیاز منفی در دیدگاه وی به جای می‌گذارد.

پژوهشگرانی که قصد پذیرش مقاله و سپس چاپ مقاله دکتری مستخرج از پایان نامه را دارند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و ایمیل اختصاصی موسسه نیتیو پیپر با همکاران ما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.