ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس ۱۳۹۸-۹-۵ ۱۹:۵۱:۴۲ +۰۰:۰۰

ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس

موسسه ترجمه مقاله نیتیو پیپر در جهت دسترسی آسان‌تر پژوهشگران داخلی به ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس آمادگی دارد خدمات کاملی در این زمینه ارائه دهد. به دلیل افزایش تمایل دانشگاه‌ها و همچنین پژوهشگران ایرانی برای چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس، تقاضا برای ترجمه نیتیو و تخصصی این مقالات نیز افزایش یافته است. قابل ذکر است که مقالات چاپ شده در مجلات اسکوپوس توسط تمامی نهادهای علمی و دانشگاهی ایران و جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

پایگاه اسکوپوس به عنوان اصلی‌ترین رقیب موسسه ISI یا تامسون رویترز به شمار می‌رود. این پایگاه در سال ۲۰۰۴ توسط انتشارات معتبر و بین‌المللی الزویر و با همکاری چندین نهاد علمی برجسته از سراسر جهان تاسیس شد. در کنار ارائه خدمات مختلف مربوط به حوزه علم سنجی، یکی از بخش‌های مهم پایگاه اسکوپوس معرفی مجلات معتبر است. لیست مجلات اسکوپوس شامل حدود ۲۰ هزار مجله علمی معتبر از سراسر دنیا است.

اکثر مجلات لیست شده در فهرست اسکوپوس به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند با این حال مجلاتی به ده‌ها زبان زنده دنیا در این لیست وجود دارد. موسسه نیتیو پیپر در جهت افزایش احتمال پذیرش مقالات پژوهشگران ایرانی، ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس را در دستور کار خود قرار داده است. طبق آمارها و همچنین تجربیات پژوهشگران با تجربه، یکی از علل اصلی ریجکت شدن مقالات پژوهشگران ایرانی در مجلات اسکوپوس ضعف در ترجمه است. در ادامه با خدمات و فرایند انجام کار در موسسه نیتیو پیپر آشنا خواهید شد.

ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس

فرایند انجام ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس

موسسه نیتیو پیپر آماده ارائه طیف کاملی از خدمات مرتبط با ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس به پژوهشگران  گرامی است. این خدمات شامل ترجمه متن مقاله به صورت تخصصی، ویراستاری محتوایی و متنی، نگارش کاور لتر و آماده سازی و ترجمه سایر فایل‌های مقاله مانند اسامی نویسندگان است. تمامی خدمات توسط مترجمین برجسته و پژوهشگران رشته مربوطه انجام می‌شود و بیشتر همکاران موسسه در دانشگاه‌های برجسته دنیا در حال تدریس و تحصیل هستند.

فرایند انجام ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس به این صورت است که پس از ارسال فایل مقاله توسط متقاضی به موسسه، مترجمین ارشد موسسه براساس حوزه تخصصی و رشته مربوطه مقاله را به یکی از مترجمین مجرب موسسه ارسال می‌‎‌‎کنند. پس از انجام ترجمه توسط همکاران مترجم، متن مقاله توسط مترجمین ارشد با متن ترجمه شده انطباق می‌یابد و در صورتی که نیاز به اصلاحاتی در مقاله بود این اصلاحات نیز بر روی متن ترجمه شده اضافه می‌گردد.

پس از ارسال متن ترجمه شده به متقاضی، امکان دریافت اصلاحات توسط وی و سایر همکاران پژوهش وجود دارد. بنابراین در این مرحله چنانچه نیاز به اصلاحات یا تغییر لغات باشد، تمامی موارد بر روی متن مقاله اعمال می‌گردد. چنانچه پس از ارسال مقاله به مجله، اصلاحاتی مربوط به ترجمه بر متن مقاله وارد شود، تا آخرین مرحله موسسه نیتیو پیپر خود را مکلف به رفع اصلاحات مربوطه و ارائه مشاوره‌های لازم به پژوهشگران می‌داند.

ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس

رشته‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس

موسسه نیتیو پیپر با طیف گسترده‌ای از پژوهشگران و مترجمین در رشته‌های علمی مختلف همکاری می‌نماید. این همکاری سبب شده است که امکان ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس در تقریباً تمامی رشته‌های دانشگاهی وجود داشته باشد. رشته‌ها و حوزه‌های اصلی ترجمه در این بخش عبارتند از:

– ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس در رشته‌های علوم انسانی

– ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس در رشته‌های فنی و مهندسی

– ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس در رشته پزشکی و رشته‌های مربوطه

– ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس در رشته‌های هنر و معماری

چگونه از خدمات نیتیو پیپر در زمینه ترجمه تخصصی مقاله اسکوپوس استفاده کنم؟

برای استفاده از خدمات ترجمه مقاله تخصصی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و درخواست ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و امور مربوط به سفارش شما را پیگیری خواهند کرد